Операційний менеджмент. Курс навчання адміністратора ресторану

Працюючі та потенційні адміністратори ресторанів можуть пройти навчальний тренінг в GastroHub для підвищення своєї кваліфікації. А в завершенні кожен учасник отримає сертифікат з переліком тем, які вивчалися.

Учасники отримають всі необхідні інструменти ефективного управління зміною, а сам тренінг буде складатися з таких блоків: 

1. Ключові показники ефективності роботи керуючого зміною;

2. Відкриття робочої зміни (чек-листи: відкриття та планування зміни, постановка цілей та завдань, санітарія і гігієна, робота з календарями РСС, РМС, графіками ТО і т. д.);

3. Ведення робочої зміни

•      фінансові та інші показники успішної зміни;

•      особиста ефективність;

•      робота з персоналом;

•      наставництво;

•      стилі менеджменту і закони їх застосування;

•      мотивація персоналу;

•      види порушень і стягнень;

•      взаємини з гостями;

•      управління якістю сервісу;

•      розбір скарг відвідувачів (відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO з урахуванням корекції, коригувальних дій і аналізу);

•      інструменти контролю якості продукції протягом зміни;

•      методи контролю якості продукції.

4. Устаткування протягом зміни. Дотримання інструкцій і процедур використання обладнання.

5. Безпека

•  Конфіденційна інформація і нерозголошення;

•  Дотримання вимог політики безпеки;

•  Виявлення факту крадіжки і дії адміністратора в такому випадку;

  1. Дотримання касової дисципліни (СПОТ-чек, робота з сейфом - обов'язкові вимоги).
  2. Закриття робочої зміни (чек-лист закриття зміни).
  3. Передача зміни (аналіз зміни, Звіт ЛПО про зміну, використання книги передачі зміни).

Кожен учасник тренінгу отримає:

  • Презентацію;
  • Відео-матеріал і фото для аналізу;
  • Методички для кожного учасника з комплектом з 15 вправ і теоретичним матеріалом тренінгу;
  • Контрольні тести з 45 питань по темі тренінгу;
  • 10 практичних кейсів на закріплення матеріалу;
  • Робочий зошит «Щоденник» з завданнями на 30 днів по завершенню тренінгу для індивідуальної роботи, щоб показати свої результати після навчання в реальному бізнесі. Тривати курс буде два дні - 18 і 19 лютого.

Ведуча - Вікторія Дубчак.

З питань участі звертайтесь за телефоном: 097 63 23 831.


Довідка

Тренер-методист, бізнес-консультант з управління - ВІТА ДУБЧАК. Досвід роботи в ресторанному бізнесі з 1997 року, старт кар'єри - ПІІ МакДональдс. Реалізувала низку проектів по стандартизації ресторанного бізнесу, навчанню персоналу, працювала керівником відділу навчання та розвитку персоналу роздрібної мережі, виконавчим директором мережі кав'ярень. Автор статтей в журналах "Академія гостинності", "HRD".