Компанія «Бетта-Сервіс» провела тренінг для продавців ринку "Столичний".

24 липня на ринку "Столичний" в приміщенні GastroHub відбувся спеціалізований тренінг з гігієни і чистоти для продавців ринку.


Даний тренінг є соціальною ініціативою компанії «Бетта-Сервіс» і відбувся він за підтримки керівництва ринку «Столичний». Спільна ініціатива має на меті привернути увагу гравців малого і середнього бізнесу до безпеки харчових продуктів на ринках і точках продажів. І нагадати власникам бізнесів про кінцевий термін введення процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю ризиків у критичних точках (НАССР).


Експерти компанії «Бетта-Сервіс» підготували поглиблений теоретичний курс по дезінфекції поверхонь, особистої гігієни працівників на точках продажів, інформацію про документальне супроводження та чек-листи контролю. До підготовки тренінгу також активно долучилися експерти міжнародних брендів, виробники продукції, ТМ Tork і ТМ Diversey. Правильне миття, дезінфекція поверхонь торгової точки, гігієна рук продавця - ключові аспекти в системному підході до гігієни на ринку. Фахівці компанії «Бетта-Сервіс» розповіли про ідеальну організацію місця для грамотного миття та дезінфекції рук, поділилися знаннями про шкідливі мікроорганізми і їх поширення, існуючі типи забруднень, порекомендували як підбирати засоби миття та дезінфекції, і розповіли про найголовніше - правила безпеки в роботі з професійними засобами.


Ситуація така, що власник торгової точки прагне до чистоти і купує засоби для миття, але це може не спрацювати. Знання про правильне миття, особливо дезінфекції в промислових масштабах, розуміння критеріїв вибору, і організація правильної процедури гігієни - вкрай важливі для правильного застосування принципів HACCP на ринках.