Сан-Себастьян, локальні продукти та огляд кулінарного шоу.

Для початку спільно з Катериною Авдєєвої розібрали одну з серій всесвітньо відомого кулінарного шоу. Учасники взяли на замітку найцікавіші техніки приготування гарбуза, які використовують кухарі на різних континентах.

Потім перейнялися досвідом су-шефа ресторану Lucky Restaurant Vinoteque, який поділився враженнями від проходження практики в невеликому, але відомому на весь гастрономічний світ містечку Сан-Себастьян (Іспанія).

Саме там відбулося його справжнє знайомство з Mise en place, прийшло розуміння того, що страва - це не лише «страва», риба - не просто «риба», ікра - не просто «ікра», а щось спільне, об'єднане спільною ідеєю. А всі співробітники ресторану - це єдина команда і організм, що працює на єдиний, загальний результат.І ще раз даний захід показало багатство і найширший вибір локального продукту. 18 грудня учасникам представили ТМ «Effo» - виробника місцевого соняшникової олії, борошна і хліба від ТМ «Жорна», а також молочної продукції ТМ «Paola».А в рамках практичної складової міропріятія Юрій Приємський, шеф-кухар ресторану «Одеса», приготував тунець з апельсиновим картоплею і соусом з чорного часнику від ТМ «Mr.Garlic», який так само виготовляють в Україні.