Операційний менеджмент. Курс навчання адміністратора ресторану
Працюючі та потенційні адміністратори ресторанів можуть пройти навчальний тренінг в GastroHub для підвищення своєї кваліфікації. А в завершенні кожен учасник отримає сертифікат з переліком тем, які вивчалися.
Учасники отримають всі необхідні інструменти ефективного управління зміною, а сам тренінг буде складатися з таких блоків:
1. Ключові показники ефективності роботи керуючого зміною;
2. Відкриття робочої зміни (чек-листи: відкриття та планування зміни, постановка цілей та завдань, санітарія і гігієна, робота з календарями РСС, РМС, графіками ТО і т. д.);
3. Ведення робочої зміни
• фінансові та інші показники успішної зміни;
• особиста ефективність;
• робота з персоналом;
• наставництво;
• стилі менеджменту і закони їх застосування;
• мотивація персоналу;
• види порушень і стягнень;
• взаємини з гостями;
• управління якістю сервісу;
• розбір скарг відвідувачів (відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO з урахуванням корекції, коригувальних дій і аналізу);
• інструменти контролю якості продукції протягом зміни;
• методи контролю якості продукції.
4. Устаткування протягом зміни. Дотримання інструкцій і процедур використання обладнання.
5. Безпека
• Конфіденційна інформація і нерозголошення;
• Дотримання вимог політики безпеки;
• Виявлення факту крадіжки і дії адміністратора в такому випадку;
- Дотримання касової дисципліни (СПОТ-чек, робота з сейфом - обов'язкові вимоги).
- Закриття робочої зміни (чек-лист закриття зміни).
- Передача зміни (аналіз зміни, Звіт ЛПО про зміну, використання книги передачі зміни).
Кожен учасник тренінгу отримає:
- Презентацію;
- Відео-матеріал і фото для аналізу;
- Методички для кожного учасника з комплектом з 15 вправ і теоретичним матеріалом тренінгу;
- Контрольні тести з 45 питань по темі тренінгу;
- 10 практичних кейсів на закріплення матеріалу;
- Робочий зошит «Щоденник» з завданнями на 30 днів по завершенню тренінгу для індивідуальної роботи, щоб показати свої результати після навчання в реальному бізнесі. Тривати курс буде два дні - 18 і 19 лютого.
Ведуча - Вікторія Дубчак.
З питань участі звертайтесь за телефоном: 097 63 23 831.
Довідка
Тренер-методист, бізнес-консультант з управління - ВІТА ДУБЧАК. Досвід роботи в ресторанному бізнесі з 1997 року, старт кар'єри - ПІІ МакДональдс. Реалізувала низку проектів по стандартизації ресторанного бізнесу, навчанню персоналу, працювала керівником відділу навчання та розвитку персоналу роздрібної мережі, виконавчим директором мережі кав'ярень. Автор статтей в журналах "Академія гостинності", "HRD".