Володимир Дегтярьов з курсом "Особистий бренд"
Ще зовсім недавно успішність шефа залежала тільки від його кулінарних навичок, але сьогодні цього вже недостатньо. Кожен ресторатор хоче бренд, а не просто кухаря. Саме бренд шеф приваблює безліч гостей в ресторан. Гості хочуть знати хто саме їх годує. Всі хочуть дізнатися особистість шефа, його інтереси та особисте життя.
Саме тому 14.08 в GastroHub пройшов курс Володимира Дегтярьова «Особистий бренд» організований навчальним центром FONTEGRO. Курс був досить практичним. Замість того, щоб просто сидіти і слухати лекцію, учасники познайомилися, працювали в групах і активно виконували цікаві завдання Володимира. Він розповідав, що таке бренд і навіщо він усім нам потрібен. На прикладах показав як створити свій діловий імідж і що розповідати аудиторії, щоб зацікавити її по-справжньому. В ході лекції учасники проходили кілька тестів, які допомогли визначити їм свої пріоритети, а також місію і цінності. Одним із завдать було створити матрицю своїх життєвих та соціальних ролей. Цей тест допоміг кожному учаснику розробити коротку презентацію себе та зрозуміти, про що конкретно він хоче розповідати більше іншим людям. По закінченню курсу учасники пішли з багажем знань і, найголовніше, розумінням в який бік рухатися кожному з них, щоб стати брендом.